مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 10:052023-07-23سياسي

 184 زندانی نیازمند به همت خیران در آذربایجان غربی آزاد شدند


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی با اشاره به آغاز پویش «به عشق حسین می بخشم» ویژه آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد گفت: از ابتدای امسال زمینه آزادی 184 زندانی مالی فراهم شده است.

- ارومیه - رییس کل دادگستری آذربایجان غربی با اشاره به آغاز پویش به عشق حسین می بخشم ویژه آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد گفت: از ابتدای امسال زمینه آزادی 184 زندانی مالی فراهم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دادگستری آذربایجان غربی، ناصر عتباتی در این زمینه افزود: از این تعداد، آزادی 52 زندانی نیازمند جرایم غیرعمد در این جلسه مطرح و زمینه آزادی آنان فراهم شد.

وی اضافه کرد: همچنین از ابتدای امسال، 132 زندانی باهمت و همدلی خیّران با پرداخت بیش از یک هزار و 600 میلیارد ریال و با مساعدت ویژه ستاد دیه از زندان آزاد شده اند.

عتباتی ادامه داد: کمک های خیّران در صندوق ستاد دیه به عنوان امانت تنها برای کمک به زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد بعد از انجام تحقیقات تکمیلی مددکاران اجتماعی و استعلام اعسار از شعبات تعلق می گیرد و این کمک ها به هیچ عنوان شامل حال زندانیان کلاهبردار یا کسانی که مخل جامعه و دارای سوابق هستند و همچنین برهم زنندگان امنیت مردم نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 184 زندانی نیازمند به همت خیران در آذربایجان غربی آزاد شدند

 184 زندانی نیازمند به همت خیران در آذربایجان غربی آزاد شدند